Stichting Educa zoekt dansscholen!

Superster de Game is een interactieve film waarin je kennis maakt met de Hoomies. Billy wilt samen met zijn matties een rap, zang en dans groepje beginnen maar loopt tegen een aantal problemen aan. Zo is zijn beste vriend Tom verliefd op de talentvolle Zarah en wilt Stacey liever een solo artiest worden. Bovendien moet jij Billy helpen om een monsterhit te produceren!

Samenwerken & ondernemerschap
Samenwerken is belangrijk als je een gezamenlijk doel nastreeft. Project Superster leert kinderen spelenderwijs om te gaan met de verschillende persoonlijkheden in een vriendengroep. Het is een interactieve film waarbij de kijker het verloop van het verhaal beïnvloed. Het stimuleert ontwikkeling in samenwerken, ondernemerschap en sociaal gewenst gedrag.

Digitale workshops
Muziek en talentontwikkeling speelt een grote rol in onze projecten. Hiervoor zijn we opzoek naar partijen die zich bezighouden met dans. Heb jij als danser talent en lijkt het jou leuk om dit te delen met kinderen? Neem gerust eens contact op!